Friday, May 19, 2006

your chance???

Peter e-mailed me on Tuesday:

Your chance to put yourself on the map again....at home....

Its about the Agriculture Congress that will be organised by my faculty in December at Putrajaya. (I've presented in this same conference back in 2004)

Had a discussion about this with him yesterday.... since the money from my cost centre is more than enough for the conference fees... so, as for the time being 70% confirmed that I'll participate in this conference... have to bear in mind that I need to submit the extended abstract before 25th June (if I'm not mistaken) to the organisers.

Apart from this, my head department (at UPM) had e-mail me some of the related stuff that I need to handle once I report for duty.... and I've registered at MOSTI (as requested) yesterday for future research hehehehehe.... fenin!!!!!

Anyway first comes first serves... and its all about my thesis at the moment

4 comments:

Ajzie said...

Ella
Bila balik Msia?

Salam
Ajzie

FaEzHussain said...

assalamualaikum

salam perkenalan.
saya melompat dari blog maklang.

lama dah teringin nak ke perth tapi tak kesampaian. belah timur australia dah abis rendek. dulu undergrad kat pulau epal, pun dah habis rendek pulau tu.

nanti one day insyaallah akan kujejak bumi perth tu, ada member keje kat situ.

selamat study ye puan.

Izhal said...

hebat, belum balik dah kaw2...

ps-1st draft ready, tapi tak submit ke prof lagi... takut wooo...

Ella said...

ajzie:
ella maybe balik early september... cadangnya nak book ticket on the 2nd of sept... harap2 sume ok ler by that time

faezhussain:
waalaikumsalam Dr,
salam perkenalan dr saya jg... rasanya pernah jg melompat ke blog dr cume tak sempat meninggalkan jejak jer heheheheh

insyaAllah nti samapi ler tu ke bumi perth nie... ella pun belah eastern state sana tak samapi2 pun lg... even belah WA nie pun tak khatam... beso sgt statenya heheh

izhal:
belum tugas betul2 cuma dah tahu ler sket2 apa yg berkaitan bila balik nti....

orait ler tu dah siap 1st draft...anto jer lah... me bila nie ekk... baru dpt balik chapters yg dah submit dulu tu... cam byk nak kena rewrite fenin... dah ler result pun tak abis2 lg tulis nie....hmmmmm